Saturday, August 21, 2010

Bila Jin Hijau keluar

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 9:26 AM
Perkara aneh mula terjadi sekitar dalam bulan puasa ini juga. Kebetulan kerap plak keluar iklan ni. Saya tak ingat rancangan apa yang saya tonton, rasa macam Jejak Rasul je, menyebabkan saya terpaksa menukar siaran tv sebab tak tahan tengok dia menangis takut bila nampak jin hijau tu.



Setiap kali iklan ni keluar, azri mesti lari lintang pukang sembunyi belakang nenek atau ibunya. Siap menangis-menangis. Sejak bila plak dia takut jin hijau tu, huhu. Lawak betul!



Yang ni pula iklan feveret dia....


2 comments:

amirah said...

comeynye takut kat jin hijau tu ye...hihi

Hayatie said...

amirah: hehe, tu ler. Dulu hokeh je! huhu

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea