Saturday, July 10, 2010

SGM di MOF

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 8:18 AM
Hari jumaat kelmarin saya ke MOF menghadiri SGM lagi yang dianjurkan buat pertama kali oleh Rafiza dan suhaili, PC dari MBfPC. Seronok dari sehari ke sehari semakin ramai sudah mula merangka pelbagai inisiatif sebagai satu permulaaan kearah untuk mempromosi dan membudayakan penyusuan didalam komuniti.

SGM kali ini diadakan di Taska didalam bangunan MOF ini. Taskanya sangatlah besar, dan menurut rafiza, taska ini adalah yang terbesar diantara taska-taska yang ada didalam bangunan Putrajaya ini. Series besar! Menurutnya, pada hari itu taska ini ditutup sementara kerana hendak dibersihkan.

Bilik tidur, sangat comel! Diantara salah satu bilik didalam Taska ini.

Topik yang dibincangkan pada perjumpaan kali ini adalah lebih tertumpu kepada perkongsian pengalaman dan kekangan-kekangan yang dihadapi di dalam penyusuan sambil berkerja.

Selepas itu perbincangan di sambung sambil menjamu juadah yang telah disediakan. Bila mula-mula terasa malu-malu untuk berbicara, bila dah rancak dalam tak sedar sudah pun pukul 3 petang!

Tahniah buat Rafiza & Suhaili kerana akhirnya berlangsung juga SGM di tempat mereka pada kali. Terima kasih pada rakan-rakan yang turut datang memberi sokongan, Yus dan juga Kak Haslina.

3 comments:

Fid said...

wow
tahniah
kat kilang aku mcm susah saja nak buat mmm...aku pk cara lain la

hahhahahahaha

izzahazfar said...

kak yatie,
sampaikan salam zah pd kak yus...heheheh..nampak bigger..!

tahniah!

Hayatie said...

fiD: Nampak mcm susah, tah2 bila dah announce nnt, rupanya ramai yang berminat...hehe, acik wat assumption je sebagai dorongan..!

Zah: hihi, biasalah semuanya 'berisi'....

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea