Monday, May 31, 2010

Bilik jahitan

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 7:40 AM



Hmm, bestnya kalau dapat bilik menjahit macam ini. Berangan sebenarnya. Sebab lately acik kann baru datang aura menjahit semula, hihi. Pendek kata macam-macam aura lah kebelakangan ini, tak tentu hala. Saya sudah mula terfikir sama ada nak convert playroom azri atau tidak, haha! Aduhai, sempat lagi tu.


Pastu berangan nak beli mesin jahit tepi macam ini. Takda le kerja-kerja menjahit selalu je tergendala sebab nak hantar jahit tepi dulu selepas dipotong. Kalau difikir banyak gunanya ni. Pastu boleh la amik upah jahit tepi pula, kah kah!

Patutnya saya berangan nak mesin jahitnya dahulu. Tapi kira-kira mesin jahit lama pun masih ok lagi nih (tengah membujuk hati yang meruntun nakkan yang baru je,huhu).

6 comments:

az said...

bagus betul hobi baru yatie.lepaslah nak buat baju sendiri.skrg ni nak tempah baju mahal.

Ninie said...

hobi kita sama. tapi saya ni jenis x sabar nak siapkan satu baju. kalau boleh dlm sehari jait siap terus.. tapi kalau x siap.. terus simpan.. hehehe

eT said...

wahh...bestnyer...
teringin gak ada bilik jahit yg complete camni...hehe

Hayatie said...

az: boleh la sikit2

ninie: samalah dgn saya juga, skang cuba belajar sabar dlm menjahit, huhu

eT: bestkan, klu rumah besar leh la nk buat mcm2 bilik, huhu!

IbuAzroy said...

sy ada bilik jahit tp xkemas cam tu. hehehehe. seronok hobi mjahit ni mcm2 leh buat. janji rajin. sy sama la cam ninie. kalau nak cepat, boleh je siapkan. tp bila dah simpan, sampai lupa. ehh.. aku ada rupanya kain ni. kekekekeke

kakyong said...

ingat kan bilik jahitan yati tadi... hahah
kalo passion dah mari.. apa lagi...

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea