Wednesday, December 2, 2009

Debaran

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 6:48 AM
Dalam penantian penuh debaran sehati berdansa. Yeehaaww, tak sabar nak tunggu hadiah yang dijanjikan oleh encik husby masa ulang tahun anniversary kami dan sempena besday aku pada bulan yang sama tempohari. Dan mungkin reward untuk segala penat lelah aku berEP (yang ni aku memandai je tambah, nak kasi lagi sodap, eheh!) Dengan penuh sabar aku menanti, akhirnya encik husby finally kata.. 'ok, nanti dia akan usahakan'. Dan sekarang, aku hanya menunggu sahaja. Hopefully ianya akan jadi kenyataan, Amin!. Kalau tak, sure frust menonggeng la. Tunggguuuu......akan ku hapdet keputusannya samada o.k ke k.o.

4 comments:

asmaa said...

apelah tu yer hadiahnya...
update yer....hehehe

Ely Hasrul said...

xsabo nye.. apekah hadiahnye itu..

Hayatie said...

asmaaa: sudah semestinya ku akan hapdet..ekekke

ely: aku pun tak sabo ni..

nora said...

awat aku rasa macam tahuuuu jek hadiahnya huahuahua! ;)

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea