Sunday, August 16, 2009

Semangatku

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 4:20 AM
And time goes by...

Ahmad Azri Azzuri@Birth (23/10/2008):3.60kg

Azri@1 month: 5.0kg

Azri@2 month: 5.3kg

Azri@3 month: 6.40kg

Azri@4 month: 7.50kg

Azri@5 months: 8.50kg

Azri@6 month: 9.0kg

Azri @7 month: 9.80kg

Azri @8 month: 10.00kg

Azri @9 month: 10.50kg

Azri@ 9++ month: 10.?? kg

9 comments:

Ely Hasrul said...

ya allah tembamm

mamanoa said...

beb..u nyer keturunan laki bini mmg jenis tggi ekk..dasat la baru sebulan da 5kg, anak i sebulan baru naik 3kg lbih..ni bukan penangan susuibu ni..ni penangan gen mak bapak ni..hahahah..azri sgt la bam-bam...

Hayatie said...

ely: haha..belom tengok ibu dia lagi.... hihi

mamanoa: tinggi ku 170cm...tinggi hubby 184cm...wakakaka..!

asmaa said...

geram ku tengok azri...
mmg tembam....
mcm nafis masa kecik...hehehe

Ely Hasrul said...

hoi tinggi nye kalah model u...

Rozy said...

woit!! Tingginyaa mu ni tie..
hadiff baru 8kg ++

Hayatie said...

Asmaa: ye kah...alangkah bagusnya ke'bam2' mereka ni berkekalan ekk...ekeke

Ely: haha..dulu ada berangan nak jadi model, pramugari...hua hua..tapi acik 'bam bam'..kene rejekkkk..huhu!

Rozy: haha..nasib ketinggian ni masih lagi dpt meng-cover body yang smakin bam bam ni...tapi mcm tak lama je..huhu

Mama Shinta Musraika said...

betapa sihatnya azri berkat susuibu :)

Hayatie said...

mama shinta: Semoga semua anak2 susuan ibu ini sihat, cergas dan cerdas hendaknya kan :)

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea