Wednesday, July 1, 2009

Mystery Gifth

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 8:27 PM
Hola hola! Harini hujan kat rumah aku. Aku boring. Padahal kerja rumah bertimbun lagi ni. Baju2 raya belum berjahit lagi ni. Dah lebih kurang 4 bulan juga usia forum geli-geli2 aku itu. Terima kasih pada kawan2 yang sudah bergeli2 dan sedang bergeli2 disana. Tak lupa juga pada yang sudi berkongsi cerita, masalah malah tip2/petua2 disana. Ku sukee sedia membantu mana termampu. Aku nak kasi mystery gift pada 100th, 111th XX member yang register dekat forum aku itu. Sekarang baru 79 member!hihi. Lama lagi tu. Nape 100 dan 111? Sebab, ku tak sangka lebih 50 orang member juga yang register, walaupun tak meroyan pun takpa!Ku bajet awal2 dulu hanyalah rakan2 terdekat sahaja yang register. Itupun agak2 tak sampai 50 pun. Maklumlah, aku ni takla ramai rakan2 cops juga. Angka 111 pula sebab tu feveret number aku. So saper lah 2 orang yang bertuah tu yer. Agak2 tahun bile pula nak cecah 100 tu..huhu!

12 comments:

fiza said...

Salam THA, logo baru ker ni? ku nak register lagi bley tak, nak misteri gift tu..huahahaha..

Adwindaa said...

salam tha...

ku dah register dulu, tp ku lupo la pasword n username.... ekekekekekekekek
camno ek...

ummiluqman said...

hehe...semua org nak register balik na dpt gift nampak..*wink *wink*

Hayatie said...

fiza..haha..mu nk aci ngelat yer...jgn sampai ku terdetect udahla yer..hihihi

lin...wah..dan2 mu lupo password dgn u/name yer..cemana gak tu..kena klik kt forgot p/word la kot..

ummiluqman..haha..surelah..org suma dlm mode contest sana sini nih...hihi

sery said...

lwanya logo BF baru..warna wrni lgik..

Honey said...

Nak jugak hadiah ...

Ely Hasrul said...

hahahah nk nk register for 100 gakk

Hayatie said...

Sery..ku rembat jer logo itu..huhu

honey..nak adiah ehh..meh register..kui kui

Ely..ahaha..muleh2..mu kena tunggu turn ker 100 dan 111..hihi..

ibu_arifa said...

alahh..takde can nak menang..saya dah register dah dulu2...

kakyong said...

daku pun takde harapan lah ni nak dpt hadiah misteri...

nikhazifah said...

wah..mu pun nak bai prezzie ke..bagi la ku sikit..

luvhaziq said...

wah...ku register balik ar camni

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea