Wednesday, July 22, 2009

Jalan-Jalan@BP

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 7:54 AM
Yaa, aku dah jumpa data cable. Mari menepek gambo!. Hampir hari-hari hubby aku bawa azri jalan-jalan pas dia balik kerja. Rajin betul. Kalau dikajang, kalau 2 minggu hubby aku tak balikm 2 minggu la kami tak keluar. Sekarang ni aku masih on off kajang-batu pahat. Sebab hubby aku lom cari rumah lagi kat sini. Bila dah ada rumah, bertambahlah statistik penduduk dibatu pahat ni.


















Dekat BP Mall. Wahh, seronok je azri kalau dapat jalan sekarang. Kalau kat rumah serba tak kena dibuatny, haru!

















Kalau balik bp ni, mesti nak pekena nan atau bubur nasi kat jalan rahmat ni. Sedap giler. Dah 9 bulan aku tak pekena bubur dan nan kat kedai ni. Nyium2!. Azri pun layan je laaa..





































Di dataran penggaram. Rupanya setiap jumaat, sabtu dan ahad ada gerai2 disekitar dataran penggaram ni. Macam ala-ala uptown dan KL downtown gak la ni. Tak sangka pulak jumpa lak lina, roomate aku masa di uniten. Kebetulan dia pun balik kampung dia kat medan. Pada hal kat kajang punya dekat sebelah2 taman jer. Alih2 jumpa di batu pahat pula.

2 comments:

ILA said...

wah,best r dpt jalan...hehehe

Ely Hasrul said...

comelnye azri kt babyseat tuuu .. cam stim2 aje nk tido ahhaha

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea