Monday, June 1, 2009

Botak

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 1:36 AM
Haha. Azri berimej baru. Baru hari ni ku berkesempatan untuk membotak kepala azri setelah 7 bulan berlalu. Sebab dari lahir hingga ke tujuh bulan ni memang tak sempat nak botak kan kepala die. Rambut pun macam segan-segan jer tumbuh. Hopefully pasni leh lah tumbuh dengan meriahnya. Tapi sekali pandang macam takda beza pon, sebab rambut yang ada sebelum ni pun nipis jer menampakkan bentuk kepala dia. Asyik gosok pale dia jer, sebab rasa cam berus skit, heh!







8 comments:

akma said...

wahhhh azri dah botak
lg terserlah la keheroan n ketembaman mu tu (betul ke ayat ku ne hentam la azri oiiii)
tp azri still comeeeiiiii aaaaa
tu yg sure nya tentang azri ne
gigit sikit leh
ishhh geram betul la kat azri ne tha
nnt muah sikit kat azri yeee

ibu_arifa said...

comey dan tembam tul..Azri nih :)
lama2 tgk mcm org baru balik haji lak..hehehe
kiss2 kat pak aji junior nihhh

Hayatie said...

akma & ibu arifa.. tocehh auntie-auntie (kata azri)..hihi

ummiaqeef said...

cam aqeef je..huhu..kalau duk sblh org kate kembar x? ehehehe...

elysuhaili said...

ala comelnye.. sian pon ye gak.. aku kesian kat budak yg kena botak nih.. sbb cam sejuk aje kepala.. tu yg xsmpai ati nk botak pala sami hahahahaha.. gile comel azri..

~ As ~ said...

wahhhh 100% ku puji comel...
my baby Azam botak 7 bln gak... skrang rambut dah lebat..

Lady Qay said...

xpe comel juge wpun botak..hehe

Hayatie said...

ummiaqeef..ahah ler rozi..mcm ada iras pula masa aqeef botak..ekeke

Ely, ku botakkan dengan harapan rambutnya lebih lebat dari yang sebelum ni sbb kalau x botakkan mcm segan2 jer tumbuhnya itu..nipis jer nampak kekulit semua..huhu

As..yess..itu salah satu faktor ku botakkan rambut azri ku itu..sbb tak lebat

Lady Qay..haha, dak2 botak takpa stil cumell..kalau orang tue...huhu

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea