Sunday, May 17, 2009

Coola sampai lagi

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 10:00 PM
.

Cinta datang lagi Coola datang lagi..haha. Syiok acik woo tengok cd bersusun-susun tu, mau meroyan acikk!Nak aje ku amik sume. Walaupun bersusun-susun, tapi hampir kesemuanya telah bertuan. Ini harta ahmad albab yang punya. Order baru kali ni, ada pembaharuan pula. Baru tak baharu ku tak tahu la, kali ini insert die di-embroidered (betul ejaan ku ini) dengan perkataan 'Coolababy' pula. Nasib la sapa yang dapat tu, sebab stok tu ku dah campur-campurkan. Ada lagi incoming stok coola pada sapa yang dah order. Sila la tunggu yer! Siapa yang belom, mari2 koling2 acik di talian hayat ini 012-2045646. Pada yang suka kartun2, leh tengok entri ini. Adoi, dah mcm berbisnes pula. Walhal awal2 untuk kegunaan sendiri ajer. Takpa, janji suma dapat merasa berCD dengan rege yang berpatutan ye dakk. Jangan maraa arr!

2 comments:

ummiaqeef said...

manyaknye cd..utk sape tuh? aqeef baru nak try bercd..hari ni baru sampai cd yg di order..beli kat mane n bape rege ek?

Hayatie said...

ummiaqeef..klu nak tahu sms/koling2 la acik di talian hayat itu yer..hihi

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea