Thursday, April 30, 2009

Nak buat apa?

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 10:23 PM

Semalam pukul 7 ptg baru sampai batu pahat, dari pukul 3.30ptg bergerak dari rumah. Azri excited betul tengok tempat baru. Terjerit-jerit dia. Letak kat bawah pun dia tak nangis. Kalau kat rumah ku, letak 10 minit jer dah melalak nak berdukung. Kat sini, letak kat bawah, siap golek2 atas toto, jerit-jerit bagai, usha kiri kanan. Aman ibu die nak mengepam. Satu hari tak bukak tenet, kepala asyik dok ingat 'rumah' (belog) & forum XX geli2 ku ini,ekeke!. Pagi ni tak tahu nak buat apa. Harus ku setelkan kerja rumah (tag) ku yang dah semakin panjang list tu dalam 'buku 555' itu. Kalau tak, ku bz di meroyan di belog & forum jer..eheh!

0 comments:

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea