Thursday, April 2, 2009

MyLiveSignature

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 6:04 PM
Testing-testing!. Ku baru ngetest signature ini. Dah lama ku mengushar benda alah ni kat blog orang lain tapi tak sempat2 nak buat. Tapi ku customize sedikit mengikut citarasa ku. Ku buat ni di www.mylivesignature.com.Tapi bagaimana harus ku buang border itu,huhu. Sungguh tidak cantiks!Argghh, cancel lah pakai signature ini. Menyampah pon ader!








5 comments:

~ As ~ said...

agaknya border tu wujud sbb ada nya bunga tu.. kan bunga mesti ada pasu...hehehehe... pndai2 je aku..

Hayatie said...

ekeke..pandainyeee!Ku dah buang!nyemaks2 je ku tengok!

Adwindaa said...

lor... buang...
cantik la tha... mu copy paste dia py html code tau.. bkn gambo signature tu baru ilang border..
lin lu pun silap terada border...

cuba try test tgk
hehehehe...

sharing is caring..

Hayatie said...

tahu..klu signature tu jer mmg takde border..tapi ku kata pi customize letak gambar bunga tu. ku edit kat paint..ekeke. Ku nak juga letak bunga tu.

luvhaziq said...

ku buat xjadik ...hu..hu...wa....

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea