Wednesday, February 25, 2009

Ku & Botol-botolku..

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 7:41 AM
Sebagai EP'er sejati ni, ku perlukan botol yang amat banyak.



Kenapa? Sebab ku tak larat nak basuh botol setiap 2 jam (secara sound directnya ku malas lah). Ku nak jadikan tugas-tugas EP'ing ku semudah yang mungkin. Jadi ku tak perlu la nak basuh botol lapan kali sehari. Ku guna,ku kumpul dan ku basuh. (Tapi kadang-kadang sampai habis botol yang bersih tu baru ku nak terkedek-kedek nak basuh). Ibu ku berkata...'banyaknya botol, masa kau kecik dulu, adalah 2-3 botol je, pas guna basuh..bla..bla...bla'. Adeh..malas kah aku?

1 comments:

SHIMA said...

sama la kak..sbb dulu x didedahkan dgn susu ibu ni...bila diorang tgk botol susu kita byk3,semua terkejut...

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea